Luettavaa

Lindex ja ruotsalainen kuvataiteilija Emilia Ilke loivat yhteistyömalliston

Lindex lanseeraa yhteistyömalliston leikkisistä sommitelmista ja omaleimaisista muodoista tunnetun ruotsalaistaiteilija Emilia Ilken kanssa. Emilia ja Lindex ovat yhdessä suunnitelleet kauniin yöasumalliston naisille, lapsille ja vauvoille. ”Olemme erittäin innoissamme yhteistyöstämme Emilia Ilken kanssa. Emilialla on ainutlaatuinen tapa muuttaa arkipäiväiset esineet pehmeiksi … Lue ja tutustu

Rakennus- ja sisustustarvikekaupassa jatkui positiivinen kehitys – rakenteellista muutosta jo näkyvissä

Rakennus- ja sisustustarvikekauppa jatkoi kasvuaan myös vuoden kolmannella kvartaalilla. Vaikka Ilmassa on ollut epäilyä kodin kohentamisen, remontoinnin ja pihan laiton hiipuvan korona rajoitusten asteittain poistuttua ja ulkomaan matkustamisen avauduttua, silti rauta- ja sisustustarvike kauppa kasvoi yli 12 % vuoden kolmannella … Lue ja tutustu

Oletko sinä trendien vallassa?

Trendit ovat kansainvälisen kaupan ilmentymä. Ne tulevat esille vaatetuksesssa, ruoassa, liikenteessä, harrastuksissa – eli käytännössä koko arjessamme. Mutta kuinka hyvin sitä tunnet trendit, tai tunnustatko seuraavasi niitä, vai onko niin, että seuraat trendejä tietämättäsi. Mikä on trendi? Jos käytät Googlea … Lue ja tutustu

Muotituotteet eivät välttämättä maksa paljon

Tiesitkö, että muoti etenee alloissa? Varsinkin ns. iätttömät tuotteet tulevat välillä takaisin ja esimerkiksi tällä hetkellä todella monessa asiassa kuten huonekalut ja musiikki nähdään ja kuullaan viitteitä 80-luvusta. Hyviä 80-luvun retrotuotteita saatat löytää todella edullisesti kirpputoreilta ja vastaavista osto-ja myyntiliikkeistä … Lue ja tutustu

Vuoden Nuori Suunnittelija on Idaliina Friman

Vuoden Nuori Suunnittelija 2021-kilpailun on voittanut Aalto-yliopistossa vaatesuunnittelua opiskeleva Idaliina Friman. Itämerestä inspiroitunut mallisto on valmistettu kierrätys- ja ylijäämämateriaaleista. Voittajamallisto on esillä Kämp Gallerian Kämp Gardenissa 5.-17.10.2021. Vuoden Nuori Suunnittelija -kilpailun teemana oli tänä vuonna meri. Voittajaksi tasokkaassa kilpailussa valikoitui … Lue ja tutustu

Muotikauppa Suomessa: Sokos nousee koronakuopasta jo kovaa vauhtia – Prisma ei siellä käynytkään

S-ryhmän myymälöissä vaatteet ovat tehneet kauppansa myös korona-aikana. Sokos ja Prisma eivät synkistele seuraavasta vuodesta. Kaupan liiton mukaan viime vuonna suomalaisten vaate- ja kenkäostokset kutistuivat peräti 24 prosenttia. Joka kymmenes erikoisliike on lopettanut toimintansa. ”Muotikaupassa on menossa myllerrys, jota korona-aika kiihdytti … Lue ja tutustu

Zalando laajentaa ”redeZIGN for circularity” -mallistoaan

Berliinissä, 5. lokakuuta 2021 // Euroopan johtava muodin ja lifestyle-tuotteiden verkkoalusta Zalando lanseeraa toisen redeZIGN for circularity -mallistonsa omalla ZIGN-tuotemerkillään. Uusi mallisto on jatkoa vuonna 2020 julkaistulle ensimmäiselle mallistolle ja se on skaalautunut viidestä tuotteesta 50 tuotteeseen vastatakseen asiakkaiden kasvaneeseen … Lue ja tutustu

Vaatteet omalla merkillä

Nykyään on entistä nopeampaa sekä tilata että saada vaatteet juuri sellaisella merkinnällä varustettuna kuin haluat. Tällaisen toiminta on omiaan sekä yrityksien tarpeisiin, että yhdistyksille sekä pienemmässäkin määrässä esimerkiksi synttäreille tai muihin erikoistapahtumiin. Jopa yhden kappaleen painatuksen ovat yhtä mahdollisia kuin … Lue ja tutustu

Näyttelijä Omar Rudbergin käytettyä muotia saataville Zalandon Pre-owned -valikoimaan

Euroopan johtava muoti- ja lifestyle-verkkoalusta Zalando juhlistaa Pre-owned -kategoriansa vuosipäivää tuomalla myyntiin Euroopan tunnetuimpien TV-tähtien muotia. Zalandon Pre-owned -palvelun avulla asiakkaat voivat löytää ainutlaatuista muotia ja jättää vaihtoon omaa ylimääräistä muotiaan kätevän digitaalisen kokemuksen kautta. 27. syyskuuta 2021 alkaen omaa … Lue ja tutustu

Lindex lanseeraa Roosa nauha -malliston ja tukee syöpätutkimusta

Lindex on ollut mukana Roosa nauha -keräyksen yhteistyökumppanina ensimmäisestä kampanjasta lähtien. Kampanja yhdistää vuosittain muotiyrityksen asiakkaiden ja työntekijöiden voimat tärkeän syöpätutkimuksen edistämiseksi. Tänä vuonna Lindex on suunnitellut kampanjaa varten laajan oloasumalliston naisille ja lapsille. 10 prosenttia malliston lokakuun myynnistä lahjoitetaan … Lue ja tutustu