Muoti- ja lifestylebrändi Billebeino ja salibandyn F-liiga kampanjoivat pandemian runteleman seurakentän puolesta uniikissa yhteistyössä, jossa Ville Leino muotoili seurojen logot uusiksi. Billebeino lahjoittaa myyntituotot F-liigajoukkueiden hyväksi designia, sporttia ja yhteiskuntavastuuta yhdistävässä kampanjassa.
Billebeino x F-liiga limited edition -hupparit tulevat myyntiin heti. Tuotteita saatavilla rajattu määrä Billebeinon verkkokaupasta.
F-liigajoukkueet inspiroivat suomalaisia liikkumaan sekä luovat otteluillaan liikuttavia hetkiä koettavaksi. Joukkueet inspiroivat myös Billebeinoa kokeilemaan jotakin uutta ja ennen kokematonta.
– Tämä collaboraatio on ollut todella uniikki. En ole ikinä nähnyt vastaavaa. Vanhana jääkiekkoilijana tiedän, mitä tarkoittaa edustaa joukkuetta ja sen logoa. On ollut hienoa päästä modaamaan joukkueiden logoja hienon asian puolesta. Näin kannamme F-liigan ja sen joukkuiden kanssa yhteistä logoa tässä meille molemmille tärkeässä asiassa, Billebeinon perustaja Ville Leino sanoo
– Billebeino on brändi, jonka tekeminen on miellyttänyt silmää pidemmän aikaa. Uudelle F-liigabrändille BB on erinomainen kumppani, sillä voimme tukea molempien kohderyhmiä ja pääsemme samalla vähän pelin ja pelikenttien ulkopuolelle, joka on tärkeää kasvumme kannalta, F-liigan markkinointipäällikkö Toni Nikunen avaa ja lisää:
– Kävimme läpi F-liigan hallituksen jäsenen Peter Vesterbackan kanssa, ettei maailmallakaan ole tällaista kuviota synnytetty, jossa mukana ovat naisten ja miesten sarjan joukkueet ja joiden logoista on luotu kampanjaa varten uniikit versionsa. Peterillä on kuitenkin ollut paljon kokemusta erilaisista yhteistöistä mmm NFL:n ja NBA:n kanssa. Tämä kampanja elää ajassa ja luo esimerkin siitä millaisia yhteistyömuotoja voidaan tehdä. Uskon limited edition -huppareiden myyvän loppuun nopealla aikataululla.
Billebeino X F-Liiga mallistoon: https://eu.billebeino.com/collections/f-liiga-x-billebeino