Lindex jatkaa digitaalista laajentumistaan ja julkaisee vaatemallistonsa Zalandossa. Muotiyrityksellä ja Euroopan johtavalla muoti- ja lifestyle-verkkoalustalla on merkittävä yhteinen perusta: vahva asiakaskeskeisyys ja korkealle tähtäävät kestävän kehityksen tavoitteet.
”Olemme innoissamme valikoimamme julkaisemisesta Zalandossa, joka on erittäin asiakaskeskeinen ja yhä enemmän kestävään kehitykseen keskittyvä verkkoalusta. Asiakas on Lindexille tärkein. Odotamme innolla, että pääsemme kohtaamaan sekä nykyiset että uudet asiakkaat ja tarjoamaan heille Lindexin upeita tuotteita”, sanoo Sophie Ready, Lindexin Head of 3rd Party E-commerce.
Tämän kesän alussa Lindexin kaikkien liiketoiminta-alueiden tuotteet – naistenvaatteet, lastenvaatteet ja alusvaatteet – ovat saatavilla Zalandossa. Lindexin keskeisenä tavoitteena on vahvistaa asemaansa merkittävänä maailmanlaajuisena muotibrändinä, ja kumppanuus on jatkoa muotiyrityksen digitaalisen toiminnan laajentamiselle.
Zalandolla on yli 29 miljoonaa asiakasta 17 maassa, joten se on Euroopan johtava muoti- ja lifestyle-verkkoalusta. Yhtiö julkisti hiljattain uuden kestävyysstrategiansa ja visionsa kestävän kehityksen mukaisesta muotialustasta, jolla on positiivinen nettovaikutus ihmisiin ja maapalloon.
”Olemme erittäin iloisia uudesta yhteistyöstä Lindexin kanssa. Lindex on suosittu naisten ja lasten muotibrändi, joka keskittyy monimuotoisuuteen ja kestävään kehitykseen. Tämä sopii meille erinomaisesti, sillä skandinaavisen muodin kysyntä kasvaa alustallamme ja pyrimme voimakkaasti edistämään kestävää kehitystä. Lindex on siis erinomainen lisä tarjontaamme pyrkiessämme muodin ja lifestylen lähtöpisteeksi Euroopassa ”, sanoo Kenneth Melchior, Zalandon Director of Northern Europe.