Luettavaa

Puun suosio kasvaa sisustamisessa – sisustuspaneelit esillä K-Raudan Habitare-osastolla

Luonnonmukaisuuden arvostus ja puun suosio näkyvät aitojen puupaneelien myynnin selkeänä kasvuna. Erityisen suosittuja ovat valmiiksi käsitellyt ja helposti asennettavat puupaneelit. K-Raudan Habitare-osastolla 7a100 esitellään muun muassa sormipaneeleita sisustuselementteinä. Puun ja puusisustuksen myynti on kasvanut K-Raudassa tänä vuonna merkittävästi muita sisustamisen … Lue ja tutustu

Valkoinen ei olekaan enää suomalaisten ehdoton suosikkiväri

Valkoinen keittiö on ollut suomalaisten suosikki jo vuosikymmenet. Nyt vaaleat sävyt ovat kuitenkin saaneet kovan haastajan tummasävyisistä keittiönkaapeista, joiden suosio kasvaa kohinalla. Tummat trendit näkyvät myös suomalaisten kodinkonevalinnoissa. – Tummien keittiöiden myynti on lähes kolminkertaistunut viimeisten kolmen vuoden aikana. Jo joka … Lue ja tutustu

Televisioiden kasvavat koot ja sisustus

Televisio ei ole muotia, mutta se löytyy lähes jokaisesta kodista ja monesta vielä useammasta huoneesta. Televisio, kuten älylaitteet, ovat iso osa monen suomalaisenkin perheen arkea ja vapaa-aikaa. Jopa niin paljon, että ne välillä jopa ottavat vallan perheen yhteisestä ajasta. Siitä … Lue ja tutustu

K-Citymarket lanseeraa uuden tuotemerkin kotiin ja vapaa-aikaan

K-Citymarket tuo markkinoille uuden tuotemerkin, myhomen. Myhome kattaa kodin tuotteiden ja sisustuksen osa-alueet tekstiileistä astioihin ja ruoanvalmistusvälineisiin, pieniin kodinkoneisiin ja sisustustarvikkeisiin asti. Tuotemerkin valikoima koostuu helpoista perustuotteista ja sesongeittain vaihtuvista mielenkiintoisista, ajankohtaisista tuotteista. – K-Citymarketilla on uudelle tuotemerkille isot odotukset.Myhome … Lue ja tutustu

Liila, käärmekuosi ja hopea valloittavat syksyn kengissä ja asusteissa

Asuste- ja kenkämuodissa nähdään tänä syksynä runsaasti käärmekuosia, hopeaa, purppuraa ja mustavalkoista. Klingel nostaa valikoimastaan esiin syksyn vahvimmat kenkä- ja asustetrendit. Muotisyksy 2019 tuo mukanaan muun muassa nilkkureita ja avokkaita herkullisissa liilan ja hohtavissa hopean sävyissä. Lisäksi syksyllä nautitaan erilaisista … Lue ja tutustu

Tunnistaako suomalainen itseään pikamuotikeskustelusta?

Suomalainen käyttää ostamaansa vaatetta keskimäärin seitsemän ja puoli vuotta. Käytettävissä olevista ansioista suomalaiset kuluttavat vaatteisiin ja jalkineisiin vähemmän kuin esimerkiksi muut pohjoismaalaiset. Monen suomalaisen onkin siksi vaikea tunnistaa itseään pikamuotikeskustelusta. Suomalaiset kuluttavat vaatteisiin ja kenkiin keskimäärin 712 euroa vuodessa. Silti … Lue ja tutustu

Näissä Asuntomessukeittiöissä ruoanlaitto sujuu

Työtehoseura on arvioinut vuosittaiseen tapaansa Asuntomessujen keittiöt. Kunniamaininnan TTS:n arvioinnissa saivat kohteet Talo Aito, Villa Element, Talo Taide, Sievitalo Unto ja Ainoakoti Villa Lande. Työtehoseura antoi myös hyvät käytännön vinkit tällä hetkellä pinnalla oleviin keittiötrendeihin. Keittiö on kodin sydän Keittiö … Lue ja tutustu

IKEA Suomen selvitys: Suomalaiset toivovat kaupalta mutkatonta ostamista ja vastuullisuutta kohtuuhinnoin

IKEA Suomi selvitti suomalaisten toiveita kaupan palveluista sekä näkemyksiä alan tulevaisuudesta ja vetovoimasta työnantajana. Megatrendit, kuluttajien odotukset ja ostokäyttäytymisen muutos haastavat koko alan uudelleenajatteluun. IKEA Suomi selvitti toukokuussa 2019 suomalaisten asiantuntijoiden, järjestöjen, kansalaisten sekä omien kesätyöntekijöidensä näkemyksiä kaupan alan tulevaisuudesta … Lue ja tutustu

Uusi, rohkea Nordic Mood-mallisto

Geometriset ja leikkisät muodot yhdistettynä poltettuihin värisävyihin ovat uuden heinäkuussa myyntiin tulevan Nordic Mood –malliston keskiössä.  Mallisto koostuu uusista tuotteista, joissa leikitellään sekä mielenkiintoisilla väreillä että muodoilla. Malliston WAVE-jakkara kiinnittää katseen hieman erilaisilla, veistoksellisilla jaloillaan. Jakkaran päällisessä on aaltoileva veluuridesign … Lue ja tutustu